Elazığ semalarında gece yarısı kartpostallık bir manzara oluştu. Beyaz ve kızıl tonlarda parlayan yarım ay, gökyüzünü adeta büyülü bir tabloya çevirdi. Şehrin farklı noktalarından gökyüzünü izleyen vatandaşlar, bu etkileyici doğa olayını kaçırmak istemedi. Elazığlılar, büyüleyici ay manzarasını cep telefonlarıyla görüntüleyerek ölümsüzleştirdi.