Elazığlı öğrenciler Litvanya gezisini tamamladı
Elazığ'ın Keban ilçesi Çok Programlı Anadolu Lisesi öğrencileri Erasmus Projesi kapsamında gittikleri Litvanya'dan döndü.
"Akreditasyona Sahip Kuruluşlar İçin Öğrenci ve Personel Hareketliliği Faaliyeti" projesi kapsamında 4 öğrenci 2 öğretmen eşliğinde Litvanya'da 20 gün boyunca çeşitli eğitsel, kültürel faaliyetlere katıldı.
Eğitim ve staj programını tamamlayan öğrenciler Keban ilçesine döndü.
Okul müdürü Gökhan Özdemir, projeye katkı sunanlara teşekkür etti.